Voditelj servisnih operacija

Tražimo motiviranog i iskusnog pojedinca da se pridruži timu našeg klijenta kao Voditelj servisnih operacija, s fokusom na hardware i sustave za print, kuvertiranje i sortiranje. Naš klijent vodeći je pružatelj poslovnih sustava i rješenja za print, kuvertiranje i sortiranje svih vrsta pošiljaka i dokumenata. Također pruža visokokvalitetna i tailor made rješenja iz segmenta digitalne dokumentacije prema najvišim sigurnosnim standardima.

 

Glavne odgovornosti:

  • Vođenje dva servisna tima
  • Poznavanje SW sustava za vođenje skladišnog poslovanja,
  • Praćenje radnih naloga servisera i prijave kvarova od strane korisnika
  • Planiranje rada servisera
  • Optimizacija rada servisa
  • Nadzor nad troškovima rezervnih dijelova i potrošnog materijala
  • Komunikacija s korisnicima u rješavanju izazova kod strojeva

 

Potrebne kompetencije:

  • Tehničko znanje u području servisiranja i popravka,
  • Razumijevanje tehničkih specifikacija, nacrta priručnika, te mogućnost samostalne izrade tehničkih zahtjeva strojeva,
  • Vještine u rješavanju tehničkih problema,
  • Upravljanje timom, te vođenje i provedba projekata,
  • Poznavanje relevantnih softverskih alata za praćenje servisnih naloga i skladišnog poslovanja.
  • Organizacijske vještine za planiranje i praćenje servisnih aktivnosti
  • Analitičke vještine za dijagnosticiranje problema i donošenje odluka
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

 

Što možemo ponuditi:

  • Ugovor na neodređeno vrijeme sa probnim rokom
  • Priliku za razvijanjem i stalnim učenjem
  • Kvalitetan onboarding kao i stalnu podršku cijelog tima
  • Kompetitivan financijski paket

Vaš životopis za poziciju Voditelj servisnih operacija možete poslati na mirjana@talentx.hr ili se prijaviti putem forme niže.

Tehnolog u proizvodnji (m/ž)

Naš klijent jedna je od vodećih kompanija u sektoru smrznute hrane u Hrvatskoj i regiji. U preko 30 godina poslovanja specijalizirali su se za proizvodnju, preradu, skladištenje i distribuciju smrznute hrane. Njihov poslovno-proizvodno-skladišni objekt se prostire na 8.500 m2 i nalazi se u Konjščini, a zapošljava 180 djelatnika. Radi širenja poslovanja, proširuju tim pozicijom Tehnolog u proizvodnji (m/ž)

Glavne odgovornosti:

  • Sudjelovanje u planiranju, organizaciji, pripremi, upravljanju i praćenju proizvodnih procesa i rasporeda radnika
  • Kontrola radnih zadataka i učinaka radnika
  • Kontrola sirovina, ambalaže, deklaracija i gotovih proizvoda
  • Procesna kontrola kvalitete i sigurnosti proizvoda
  • Kontrola higijene zaposlenika i proizvodnog pogodna
  • Vođenje HACCP/IFS sustava i pripadajuće dokumentacije
  • Sudjelovanje u razvoju proizvoda

Potrebne kompetencije:

  • VŠS/VSS ing. prehrambene tehnologije ili srodnih smjerova
  • Znanje rada na računalu u MS Office okruženju
  • znanje engleskog jezika
  • proaktivnost u organizaciji posla i pozitivan pristup radnim zadacima
  • usmjerenost na kvalitetu
  • poželjno iskustvo u proizvodnji hrane i vođenju HACCP/IFS sustava

Što možemo ponuditi:

  • Rad na neodređeno vrijeme, s probnim radom
  • Postepeno uvođenje u posao i priliku za osobni i profesionalni rast i razvoj
  • Rad u dinamičnom okruženju
  • Atraktivna primanja
  • Mogućnost napredovanja unutar tvrtke

Vaš životopis za poziciju Tehnolog u proizvodnji (m/ž) i možete poslati mirjana@talentx.hr ili se prijaviti putem forme niže.

Prodajni predstavnik / Komercijalist HoReCa (m/ž)

Naš klijent jedna je od vodećih kompanija u sektoru smrznute hrane u Hrvatskoj i regiji. U preko 30 godina poslovanja specijalizirali su se za proizvodnju, preradu, skladištenje i distribuciju smrznute hrane. Njihov poslovno-proizvodno-skladišni objekt se prostire na 8.500 m2 i nalazi se u Konjščini, a zapošljava 180 djelatnika. Radi širenja poslovanja, proširuju tim pozicijom Prodajni predstavnik / Komercijalist HoReCa (m/ž).

Smrznuti proizvodi u vlastitoj robnoj marci klijenta, ali i u robnim markama kupaca se proizvode u tehnološki suvremeno opremljenom proizvodnom pogonu primjenjujući najviše standarde sigurnosti i kvalitete hrane. Na tržištu su pozicionirani kao pouzdan partner međunarodnih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ali podjednako i na tržištu EU i ostalim stranim tržištima. Prisutni su i u HoReCa segmentu kao partner distributerima u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji.

                                     

Glavne odgovornosti:

  • Razvoj poslovanja s postojećim partnerima u HoReCa kanalu u skladu s prodajnom strategijom tvrtke
  • Svakodnevni kontakt i obilazak kupaca shodno dogovorenom hodogramu i potrebama
  • Redovito izvještavanje Voditelja odjela o posjetima kupcima
  • Širenje baze kupaca kroz pronalazak i akviziciju novih kupaca
  • Analiza prometa sa postojećim i novim partnerima
  • Izrada izvještaja te planiranje aktivnosti potrebnih za povećavanje suradnje sa partnerima
  • Priprema ponuda, prezentacija i ostalih prodajnih materijala u cilju ostvarenja prodajnih rezultata
  • Vođenje prodajnih pregovora s partnerima
  • Kontinuirano praćenje tržišta, prikupljanje podataka i analiziranje konkurencije
  • Briga oko naplate potraživanja od dodijeljenih partnera
  • Komunikacija sa drugim odjelima u svrhu optimizacije poslovanja
  • Ostali zadaci iz djelokruga odjela prodaje

 

Potrebne kompentencije:

  • SSS/VŠS/VSS ekonomskog ili srodnog smjera
  • znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • poznavanje rada na računalu (primarno MS Office alati)
  • vozačka dozvola B kategorije
  • prednost je radno iskustvo na srodnim poslovima prodaje (prednost FMCG)
  • proaktivan pristup radu i izrazita orijentiranost na izgradnju odnosa s partnerima i postizanje prodajnih rezultata
  • prednost poznavanje rada u prehrambenoj industriji i tržištu smrznutih proizvoda
  • komunikativnost i sklonost timskom radu

 

Što možemo ponuditi:

  • Rad na neodređeno vrijeme, s probnim radom
  • Postepeno uvođenje u posao i priliku za osobni i profesionalni rast i razvoj
  • Rad u dinamičnom okruženju
  • Atraktivna primanja
  • Mogućnost napredovanja unutar tvrtke

 

Vaš životopis za poziciju Prodajni predstavnik / Komercijalist HoReCa (m/ž) i možete poslati mirjana@talentx.hr ili se prijaviti putem forme niže.

Voditelj / menadžer za istraživanje i razvoj (R&D)

Naš klijent jedna je od vodećih kompanija u sektoru smrznute hrane u Hrvatskoj i regiji. U preko 30 godina poslovanja specijalizirali su se za proizvodnju, preradu, skladištenje i distribuciju smrznute hrane. Njihov poslovno-proizvodno-skladišni objekt se prostire na 8.500 m 2 i nalazi se u Konjščini  i zapošljava 180 djelatnika. Radi širenja poslovanja, proširuju tim pozicijom Voditelj / menadžer za istraživanje i razvoj (R&D).

Smrznuti proizvodi u vlastitoj robnoj marci klijenta ali i u robnim markama kupaca se proizvode u tehnološki suvremeno opremljenom proizvodnom pogonu primjenjujući najviše standarde sigurnosti i kvalitete hrane. Na tržištu su pozicionirani kao pouzdan partner međunarodnih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ali podjednako i na tržištu EU i ostalim stranim tržištima. Prisutni su i u HoReCa segmentu kao partner distributerima u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji.

 

Glavne odgovornosti:

  1. Istraživanje i inovacije
  • Praćenje tržišta zamrznutih prehrambenih proizvoda
  • Istraživanje potreba kupaca u HORECA i retail segmentu
  • Istraživanje novih tehnologija i metoda za proizvodnju i pakiranje hrane, novih sastojaka, i dr.
  • Razvoj inovativnih i konkurentnih proizvoda prema tržišnim trendovima i potrebama kupaca
  • Suradnja s vanjskim suradnicima i sudjelovanje na sajmovima i konferencijama
  1. Vođenje projekata razvoja novih proizvoda
  • Planiranje, organizacija i vođenje procesa istraživanja i razvoja novih proizvoda u svim fazama (od ideje, stvaranja koncepta, provođenja testiranja i probnih proizvodnji, definiranja tijeka proizvodnje i tehnoloških postupaka, troškovnih i proizvodnih kalkulacija, probnog plasmana na tržište i analize povratnih informacija, do uvođenja novog proizvoda u redovnu proizvodnju i ocjene tržišne uspješnosti
  • Rješavanje tehničkih, operativnih, proizvodnih i izvedbenih problema tijekom procesa istraživanja i razvoja
  • Osiguravanje usklađenosti novih proizvoda sa zakonskom regulativom i certifikatima.
  • Koordinacija s relevantnim odjelima (prodaja, nabava, proizvodnja, kontrola kvalitete, i dr.)
  1. Unapređenje postojećih proizvoda i tehnoloških postupaka
  • Poboljšanje postojećih proizvoda (receptura, ambalaže, troškovne kalkulacije, i dr.)
  • Unapređenje proizvoda na temelju povratnih informacija od potrošača i tržišnih analiza
  1. Vođenje odjela za istraživanje i razvoj
  • Izrada planova za istraživanje i razvoj i usklađivanje istih s Upravom i drugim odjelima
  • Izvještavanje Uprave o napretku i postignućima
  • Vođenje tima i suradnja s drugim odjelima
  • Izrada relevantne dokumentacije vezane uz istraživanje i razvoj (specifikacije, recepture, izvještaji o
    ispitivanjima, analize i dr.)
  1. Razvoj partnerstava i suradnje
  • Razvoj i održavanje odnosa s dobavljačima sirovina, sastojaka, ambalaže, tehnoloških rješenja
  • Sudjelovanje u pregovaranju uvjeta nabave sirovina i opreme za istraživanje o razvoj

 

Potrebne kompetencije:

  • 5 godina iskustva u proizvodnji i razvoju hrane
  • Napredno poznavanje retail i HORECA tržišta hrane
  • Napredno poznavanje tehnologije za proizvodnju i pakiranje hrane
  • Napredna tehnološka i kulinarska znanja vezana uz proizvodnju gotovih jela i dr.
  • Poznavanje standarda sigurnosti hrane (HACCP, IFS, dr.)
  • Poznavanje rada na računalu (Microsoft Office – Outlook, Excel, Word, Power point)

 

Što možemo ponuditi:

  • Rad na neodređeno vrijeme, s probnim radom
  • Priliku za osobni i profesionalni rast i razvoj
  • Rad u dinamičnom okruženju
  • Konkurentna primanja u skladu s postojećim kompetencijama i ostvarenim poslovnim rezultatima
  • Mogućnost napredovanja

 

Vaš životopis za poziciju Voditelj / menadžer za istraživanje i razvoj (R&D) i možete poslati mirjana@talenx.hr ili se prijaviti putem forme niže.

Asistent u odjelu prodaje

Naš klijent jedna je od vodećih kompanija u sektoru smrznute hrane u Hrvatskoj i regiji. U preko 30 godina poslovanja specijalizirali smo se za proizvodnju, preradu, skladištenje i distribuciju smrznute hrane. Njihov poslovno-proizvodno-skladišni objekt se prostire na 8.500 m 2 i nalazi se u Konjščini 180 djelatnika. Radi širenja poslovanja, proširuju tim pozicijom Asistent u odjelu prodaje (m/ž).

Smrznuti proizvodi u vlastitoj robnoj marci ali i u robnim markama kupaca se proizvode u tehnološki suvremeno opremljenom proizvodnom pogonu primjenjujući najviše standarde sigurnosti i kvalitete hrane. Na tržištu su pozicionirani kao pouzdan partner međunarodnih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ali podjednako i na tržištu EU i ostalim stranim tržištima. Prisutni su i u HoReCa segmentu kao partner distributerima u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji.

Glavne odgovornosti:

  • pružanje podrške u izvršavanju zadataka u odjelu prodaje
  • rad na poslovima prodaje i promocije smrznute hrane
  • neposredna suradnja i podrška Voditeljima ključnih kupaca u izvršavanju zadataka
  • neposredna komunikacija s kupcima
  • rad i ažuriranje podataka u ERP sustavu tvrtke
  • praćenje naplate od kupaca
  • izrada i vođenje dokumentacije o poslovima prodaje (izvješća, analize i dr. dokumentacija)
  • rad na izradi i ažuriranju prodajnih kataloga, prezentacija i slično
  • sudjelovanje u procesima razvoja novih proizvoda
  • sudjelovanje u definiranju i provođenju marketinških projekata
  • sudjelovanje u svakodnevnom nadzoru provedbe operativnih poslova u svom području
  • sudjelovanje u postupku izvoza robe

 

Potrebne kompetencije:

  • SSS/VŠS/VSS ekonomskog, komercijalnog ili srodnog smjera
  • izvrsno poznavanje rada na računalu (primarno MS Excel, MS Powerpoint)
  • vrlo dobro znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • znanje njemačkog, talijanskog ili španjolskog jezika nije uvjet, ali je prednost
  • radno iskustvo na poslovima vezanim uz prodaju nije isključivi uvjet, ali je prednost
  • vozačka dozvola B kategorije

 

Što možemo ponuditi:

  • Rad u stimulativnom okruženju u rastućoj Hrvatskoj kompaniji
  • Uvođenje u posao i priliku za osobni i profesionalni rast i razvoj
  • Mogućnost napredovanja
  • Rad na određeno vrijeme s mogućnošću produljenja na neodređeno vrijeme

Vaš životopis za poziciju Asistent u prodaji možete poslati na mirjana@talenx.hr ili se prijaviti putem forme niže.

 

 

Voditelj tehničkih operacija

Tražimo motiviranog i iskusnog pojedinca da se pridruži timu našeg klijenta kao Voditelj tehničkih operacija, s fokusom na hardware i sustave za print, kuvertiranje i sortiranje. Naš klijent vodeći je pružatelj poslovnih sustava i rješenja za print, kuvertiranje i sortiranje svih vrsta pošiljaka i dokumenata. Također pruža visokokvalitetna i tailor made rješenja iz segmenta digitalne dokumentacije prema najvišim sigurnosnim standardima.

Glavne odgovornosti:

  • Razvijanje i implementacija hardverskih rješenja koja zadovoljavaju potrebe i zahtjeve
    naših klijenata
  • Koordiniranje s drugim odjelima, kao što su prodaja i marketing i servis kako biste
    osigurali besprijekornu integraciju hardverskih rješenja i sustava za printanje,
    kuvertiranje i sortiranje.
  • Provođenje istraživanja i razvoja kako biste bili u tijeku s najnovijim hardverskim
    tehnologijama i trendovima u print industriji s naglaskom na poslovna rješenja
  • Pružanje adekvatne podrške i smjernice kako klijentima tako i internim timovima o
    pitanjima vezanim uz sustave printanja, kuvertiranja i sortiranja
  • Nadgledanje instalacija, održavanja i popravka hardverskih sustava u svrhu optimizacije i
    povećanja razine usluge
  • Surađivanje s vanjskim dobavljačima i partnerima prilikom nabavke hardverskih
    komponenti i ostalih dijelova sustava za printanje, kuvertiranje i sortiranje
    Izrada i upravljanje proračunima, rokovima i projektnim planovima za inicijative
    povezane sa sustavima printanja, sortiranja i kuvertiranja
  • Praćenje trendova core businessa, industrijskih standarda i certifikata koji se odnose na
    poslovna rješenja kompanije.

 

Potrebne kompetencije: 

  • Diploma prvostupnika elektrotehnike, računarstva ili srodnog područja 
  • Najmanje 5 godina iskustva na poziciji tehničkog menadžmenta, po mogućnosti u tiskarskoj ili hardverskoj industriji 
  • Opsežno znanje o hardverskim komponentama, sustavima i arhitekturama 
  • Snažne vještine vođenja i upravljanja timom 
  • Izvrsne komunikacijske i međuljudske sposobnosti 
  • Način razmišljanja usmjeren na rješavanje problema i sposobnost kreativnog razmišljanja 
  • Dokazani rezultati uspješnog dovršavanja kompleksnijih hardverskih projekata na vrijeme i unutar proračuna 
  • Poznavanje industrijskih standarda i propisa koji se odnose na hardverska rješenja

 

Što možemo ponuditi:

  • Ugovor na neodređeno vrijeme sa probnim rokom
  • Priliku za razvijanjem i stalnim učenjem
  • Kvalitetan onboarding kao i stalnu podršku cijelog tima
  • Kompetitivan financijski paket

 

 

//talentx.hr/wp-content/uploads/2024/05/talentx-logo-white-transparent.png

Pronalazimo talente s faktorom X kako bi spojili iznimno sa izvanrednim!

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi za nove poslove!

HR