Tražimo motiviranog i iskusnog pojedinca da se pridruži timu našeg klijenta kao Voditelj servisnih operacija, s fokusom na hardware i sustave za print, kuvertiranje i sortiranje. Naš klijent vodeći je pružatelj poslovnih sustava i rješenja za print, kuvertiranje i sortiranje svih vrsta pošiljaka i dokumenata. Također pruža visokokvalitetna i tailor made rješenja iz segmenta digitalne dokumentacije prema najvišim sigurnosnim standardima.
Glavne odgovornosti:
- Vođenje dva servisna tima
- Poznavanje SW sustava za vođenje skladišnog poslovanja,
- Praćenje radnih naloga servisera i prijave kvarova od strane korisnika
- Planiranje rada servisera
- Optimizacija rada servisa
- Nadzor nad troškovima rezervnih dijelova i potrošnog materijala
- Komunikacija s korisnicima u rješavanju izazova kod strojeva
Potrebne kompetencije:
- Tehničko znanje u području servisiranja i popravka,
- Razumijevanje tehničkih specifikacija, nacrta priručnika, te mogućnost samostalne izrade tehničkih zahtjeva strojeva,
- Vještine u rješavanju tehničkih problema,
- Upravljanje timom, te vođenje i provedba projekata,
- Poznavanje relevantnih softverskih alata za praćenje servisnih naloga i skladišnog poslovanja.
- Organizacijske vještine za planiranje i praćenje servisnih aktivnosti
- Analitičke vještine za dijagnosticiranje problema i donošenje odluka
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Što možemo ponuditi:
- Ugovor na neodređeno vrijeme sa probnim rokom
- Priliku za razvijanjem i stalnim učenjem
- Kvalitetan onboarding kao i stalnu podršku cijelog tima
- Kompetitivan financijski paket
Vaš životopis za poziciju Voditelj servisnih operacija možete poslati na mirjana@talentx.hr ili se prijaviti putem forme niže.